Prøvemedlem / Voksen Intro

Vil du prøve at spille tennis i AB?

Med vores Voksen Intro-hold kan du prøve at spille tennis i AB uden at melde dig ind først. Forløbet varer 6 uger med træning én gang om ugen med vores dygtige tennistrænere.

Det koster kun 500 kr. for forløbet.

Træningen foregår med lettere bolde og på tilpassede baner, der sikrer at deltagerne hurtigt får flow i spillet, og at alle får en god oplevelse med hjem allerede fra første træningsdag.

Deltagerne kan låne en seniorketsjer hvis man ikke selv har en. Hvis man efterfølgende melder sig ind i klubben, kan man købe en god seniorketsjer for kun 250,-.

Du er velkommen til at kontakte klubchef i AB tennis Claus Løppke på mail [email protected], hvis du vil vide mere.

Vi håber, at du efter introforløbet har mod på mere tennis her i klubben, hvor vi har flere forskellige medlemskaber (læs om dem her)

Trænere

Profile Image